ساختار ما

 فناوری های نوین و پیشرفته در زمینه اطلاعات ، ارتباطات و الکترونیک ، بدون شک تحولات گسترده ای را در تمامی عرصه های اجتماعی ، اقتصادی و مدیریتی به دنبال داشته است . این پیشرفتها از یک سو موجب ایجاد فرصتها و امکاناتی جدید برای افراد و سازمانها شده تا بهره ورتر فرآیندها و فعالیتهای خودرا برنامه ریزی ، مدیریت و کنترل نمایند و از سوی دیگر تغییر در روشهای قبلی را اجتناب ناپذیر و الزامی نموده است . گروه بین المللی آروین ( تاپکو ) جهت افزایش کارایی و کاهش هزینه های تمام شده محصولات و خدمات ، از نظر فرآیندهای اجرایی و درون سازمانی فعالیت های خود را در پنج شاخه ساماندهی و برنامه ریزی نموده است :

بیشتر بدانید ...

1.  گروه نرم افزار
2.  گروه سخت افزار و زیرساخت
3.  گروه نصب ، راه اندازی و پشتیبانی
4.  دفتر مدیریت پروژه
5.  گروه برنامه ریزی و برگزاری هوشمند رویدادها

1. گروه نرم افزار

وظیفه اصلی این گروه تولید نرم افزارهای جامع ، برنامه های کاربردی و میان افزارهای مورد نیاز جهت برقراری ارتباط با سخت افزارها و سایر سیستمهای همکار و سفارشی سازی نرم افزارهای تولید شده بر اساس نیاز پروژه ها و یا مشتریان می باشد . این فعالیت ها شامل شناخت كسب و كار ، امكان سنجي ، مهندسي نياز ها ، تحليل و طراحي ، پياده سازي ، تست نرم افزار ، باز بيني، رفع نواقص و تحويل نسخه نهایی می باشند .

2. گروه سخت افزار و زیرساخت

با توجه به اینکه بیشتر راهکارهای ما حاصل همکاری نرم افزارها و سخت افزار های مبتنی بر فناوریهای نوین و پیشرفته می باشند یکی از بخشهای پیشرو و مهم این مجموعه ، بخش سخت افزار و زیرساخت می باشد . وظیفه اصلی این گروه طراحی و تولید و بهینه سازی سیستمها و دستگاههای مورد نیاز بر اساس سفارش مشتریان و یا درخواستهای سایر بخشهای شرکت جهت پروژه های خود می باشد . همچنین سفارشی سازی سخت افزارهای موجود بر اساس عملکرد درخواستی و ارزیابی و راه اندازی سخت افزارهای مورد نیاز تامین شده از منابع برون سازمانی برعهده این گروه می باشد .

3. گروه نصب ، راه اندازی و پشتیبانی

با توجه به اینکه راهکارها و خدمات ارائه شده توسط ما به شکل جامع و کامل می باشند. این گروه کلیه موارد مربوط به نصب ، جابجایی ، ارتقاء سخت افزارها و نرم افزارها ، ایجاد و یا توسعه زیرساخت های مورد نیاز و همچنین راه اندازی و عملیاتی کردن سیستم ها و تجهیزات ارائه شده توسط ما و یا درخواست شده از سوی مشتری را با بالاترین استانداردها و کیفیت انجام می دهد . خدمات پس از فروش ، پشتیبانی ، تعمیرات و نگهداری و انجام سرویس های دوره ای از دیگر فعالیت های ما در این بخش می باشد .

4. دفتر مدیریت پروژه : Project Management Office (PMO)

دفتر مدیریت پروژه وظیفه همسو سازی برنامه ها و فعالیت های بخش های مختلف شرکت با توجه به الزامات و اقدامات لازم جهت تحقق برنامه های استراتژیک شرکت و همچنین اهداف و نتایج مورد انتظار مشتریان و سایر ذی نفعان را برعهده دارد . این وظایف به اختصار عبارتند از :

• برنامه‌ریزی استراتژیک (طراحی و پیگیری برنامه های بلند مدت و توسعه ای شرکت ) • مدیریت پروژه‌ها ( امکان‌سنجی و مراحل آغازین ، زمان‌بندی، تخصیص منابع، تهیه برنامة کیفیت، تحلیل ریسک، تدارکات، بودجه‌بندی، ارائه گزارشها و مستندسازی) • شناسایی و اقدام برای آموزش در سطح سازمان • توسعة فرآیندهای شرکت

5. گروه برنامه ریزی و برگزاری هوشمند رویدادها

گروه بین المللی آروین ( تاپکو ) به عنوان اولین شرکت ارائه کننده خدمات هوشمند برگزاری همایش ها و نمایشگاههای بین المللی و داخلی در کشور ، از سال 1383 با اتخاذ رویکردی حرفه ای و مدرن اقدام به استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و رادیو شناسه ها ( RFID ) در برگزاری رویدادهای علمی و تجاری نمود . سامانه هوشمند مدیریت رویدادها ( سامانه سمر ) که توسط بخش انفورماتیک گروه طراحی شده است ، بصورت کاملا سیستمی و مکانیزه و بدون استفاده از کاغذ ( Paperless ) تمامی مراحل قبل ، در طول و پس از برگزاری یک رویداد را مدیریت می کند . این سامانه با کاهش اتکا سیستم به عوامل انسانی موجب افزایش سرعت و دقت در تمامی مراحل برگزاری رویداد و کاهش خطای اجرا و صرفه جویی در هزینه ها شده است .